1. Victoria
    Übersetzen von Nederlands in Deutsch

Echt super lekker gegeten voor een ongelooflijk redelijke prijs! Ik raad dit restaurant iedereen aan wanneer je ook eens een keer het sjiekere eten wilt ervaren, maar niet de hoogste prijs kunt betalen. Het verrassingsmenu is zelfs nóg goedkoper en een superleuke ervaring! Tijdens de verrassingsmenuweken eet je (met alle respect) 'wat de pot schaft', maar je kunt van te voren aangeven wat jij absoluut níét in je verrassingsmenu wilt! Wij wilden bijvoorbeeld geen vis en geen fruit. Het resultaat: alles wat we kregen was echt héérlijk!! Het voelde alsof wij eindelijk eens een keer de jury mochten spelen van het programma Masterchef of Topchef! De bediening was erg vriendelijk en het restaurant is erg mooi ingericht. Een kok met een lief gezichtje nam af en toe een kijkje bij een paar gasten. Dat vond ik erg leuk. Alles wat miste was alleen de muziek. Ik hoorde tenminste geen muziek, misschien stond het te zacht. Maar ach, het eten was zó goed en de sfeer was prima, dat ik de muziek al gauw niet meer miste. En na 5 gangen van het verrassingsmenu (aanrader!) zaten we echt vol, maar ook niet tot ziek zijn toe, dus het waren precies de juiste porties. Dus wil je een keer wat sjiekers en héérlijks voor een betaalbare prijs, ga dan zeker een keer naar De Engel! Wij gaan zeker nóg een keer!!

• Essen & Trinken 10
    • Atmosphäre 9
    • Bedienung 8